God Jul, Gott nytt år och God fortsättning!

Det blir ju lätt lite stressigt under julen. Har totalt missat att uppdatera bloggen. Men efter en tillsägning från söta Caroline så är det nu dags igen! Min Julhelg har varit fantastiskt. Julafton börjades hemma hos min mamma. Hela familjen var samlad, vi åt frukost, hämtade pappa på bromma flygplats, mormor och morfar kom, åt Lunch och öppnade paket. Efter den mysiga förmiddagen så var det bara för mig och daniel att hoppa in i bilen och bege oss till Kungsängen. Väl hemma hos Daniels pappa så forstatte ätande. och förstås ännu lite mer paketöppning.

Jag och Frida lyckades få i oss en hel del vin, haha!

Bjuder på lite bilder från släkträffen som vi var på för några månader sen :)!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0