Tisdag

Det blev ingen storhandling igår, men en lite blev det. Efter vi hade ätit middag igår så försvann all min energi. Somnade till i soffan flera gånger. När vi tillslut bestämde oss för att palla oss till sängen så inser vi att vi har ju tvättat alla lakan... så det var ju bara att sätta igång att bädda sängen.

Idag jobbar Daniel sent.. Mindre kul. Ska hem och ta hand om mig själv och kanske baka lite julgodis, det är ju trots allt Lucia!



Lånad från Google


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: S

Sv: Sagan om isfolket. AS BRA, du borde läsa serien!

Haha förövrigt drömde jag om dig och din pappa inatt. Han blev lesbisk (?) och jag skrev någonting på skoj om det som du missuppfattade så bråkade vi sjukt länge och alla grät och sånt. As tråkigt.

2011-12-13 @ 12:57:25
URL: http://welcometocloudnine.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Svar: Det är bara en praktik men vem vet, dom kanske gillar mig och erbjuder mig jobb sen :)

2011-12-13 @ 14:31:27
URL: http://unnatural.blogg.se/
RSS 2.0