En månad kvar till Julafton

Idag och imorgon så är Malin ledig, hon ska till Ullared. Det betyder att jag har ännu tråkigare på kontoret.

Nu är det iallafall torsdag, vilket betyder att det är både lön och fredag imorgon! Vad ska ni hitta på i helgen?

Imorgon har jag inga speciella planer, kanske träffa min bror och han flicka, men det beror lite på! På lördag står det iallafall julklappsshopping på schemat, jag och Daniel ska se Twilight då också :) jag längtar.

Idag ska jag träffa Bison och lillkillen, vi ska gå på en lägenhetsvisning och se om det är något att ha :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: Mikaela

Intressant :) Jag ska jobba på fredag till 19.00 sedan hem och bara koppla av. På lördag är det jobb till 15.30 sedan julklappsshopping och möjligtvis se Twilight med Olliver i stan ;) haha!

2011-11-24 @ 12:59:30
URL: http://unnatural.blogg.se/
RSS 2.0