Kinamat

Alla är helt inne i Thaifood och sushi. Inget av dom två faller mig i smaken. Det är inte riktigt min grej helt enkelt. Min svaga punkt är däremot kinamat. Jag skulle kunna äta det tills jag stupar. Förut så åt vi en hel del Kinamat när jag bodde hemma. Men när vårt favoritställe stängde igen ( mest troligt ersattes med Thairestaurang) så åt vi inte det så mycket mer.

Men nu, så har jag och Daniel börjat äta kinamat. Båda två är helt sålda. Det finns ett ställe i Jakobsberg som vi tycker riktigt mycket om. Vi äter aldrig där, men hämtar hem mat därifrån. Jag hoppas att vi får mat därifrån idag!

Restaurangen hittar du här. Ni som bor i närheten av Jakobsberg och inte har ätit där, ÄT DÄR!  ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0