2011-10-04

Sitter på jobbet, äter lite frukost och funderar på vad man ska göra idag?


Igår sprang jag på löpbandet för första gången sen...aa jag vet inte. Sprang 2 km. Ska göra det varje dag nu. Tillslut så kommer man väl öka avståndet, men jag tar det lite lugnt i början så det inte blir så tråkigt!

Nu börjar hösten komma, det är mörkt och kallt ute, mindre kul men ändå helt okej!

Så här ser det ut utanför mitt fönster...!

Idag funderar jag på om jag och Daniel ska försöka få upp alla foton och tavlor på väggarna så att det ser lite mer hemtrevligt ut! Men det är så svårt att veta var man vill hänga upp allt. Man vill ju inte spika hål i väggen i onödan!

Vi letar också efter någon super färgglad tavla att hänga i köket, någon som har något tips?


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: Mikaela

Sv. Nej absolut inte :)

2011-10-04 @ 10:45:19
URL: http://unnatural.blogg.se/
RSS 2.0