Sl

Jag mobilbloggar!

Vet inte vad man ska säga om sl..man blir ju så trött..för varje station har vi stannat 5 min vilket gör att jag lika gärna kunde ta ett tåg senare, fått lite sovmorgon och kanske sluppit förseningarna. Men tror ni det står någonstans att det är förseningar? Nej.. Gud va trött man blir.

Nog om det! Helgen var faktiskt riktigt lyckad! Världens mysigaste fredag med mina änglar. Vi fick oss många skratt! Lördagen var ock lyckad, skjutdörrarna sattes på plats! Har tyvärr ingen bild just nu. Sen lite alkohol på kväll. I säng lagom tid för att absolut inte göra ett skit på söndagen! Hur skönt som helst!

Daniel lyckades få en oktoberjulklapp av sin mormor och mamma..ett springband! Hahaha aja då är det väl bara att börja träna ;)!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0