2011-09-09

Har aldrig bloggat när jag är hemma. Blir bara under arbetstid för då har jag inte så mycekt att gör :O!
Men nu sitter jag här hemma i soffan lyssnar på lugn och avkopplande musik. Arbetat i längenheten idag igen. Daneil sitter brevid mig och skriver brev. Nu när jag är hemma så kan jag passa på att lägga upp bilder på lägenheten. (Det är mer eller mindra en byggarbetsplats i nuläget). Kommer också lägga upp bilder när du är klart!

Köket kommer att se likadant ut, förutom sänkt tak och spotlights.
Jag spacklar i det stora sovrummet på garderobsväggen.
Testade också att skruva upp det nya taket(inte helt lätt).
Daniel borrade hål från det ena rummet till det andra!
Sist men inte minst det stora badrummet, det som kommer få den största förändringen av alla. Ska bli så spännande när kakel och allt är på plats.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0