Äntligen!

Nu sitter jag här hemma och tog fram min dator som jag inte har suttit vid på väldigt väldigt länge. Till middag fick vi carbonara idag. Väldigt gott! Men efteresom jag nu äntligen sitter vid datorn här hemma så tänkte jag bjuda på några bilder från lägenheten! Här kommer dom!

Jag provligger badkaret!



Regnduschen är äntligen installerad!



En bättre bild på badrummet, men det är inte helt klart än. Vi saknar bland annat en spegel!



Nya matbordet, dukat för en härlig fredagsmiddag.



Nya sängen och nattduksborden!



Garderoben, där saknas två svarta sjuktdörrar!



Hela garderoben, det ska vara två svarta skjudörrar på andra sidan också.




Jag orkar inte fota lilla sovrummet och WC:en, låter så himla jobbigt att resa mig upp från soffan! ;)
Har inte heller några bra bilder på vardagsrummet och här kan jag inte fota just nu då det ser ut som hej kom och hjälp mig! :P

Komentera gärna vad ni tycker om stället, jag är super nöjd!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: Mikaela

Snyggt! Måste få komma och kika någon gång :)

2011-09-27 @ 20:45:48
URL: http://unnatural.blogg.se/
RSS 2.0