Lycka och minnen!

Är hösten kommen? Tycker det känns som ungefär -100 grader ute! usch.. vet inte var alla halsdukarna och mössorna ligger. Vi har ju trots allt ungefär 20 flyttkartonger..!

Idag är Daniel ledig och ska skriva över 1:an till den nya ägaren. Känns lite konstigt om jag ska vara ärlig. Det var ju i den lägenheten Daniel och jag blev ihop. Jag har bott i den lägenheten i över ett år. Alla roliga fest och mysa spelkvällar. Vi kommer ha många roliga minnen därifrån, det är något som är säkert!


Idag ska det bli lite spännande att komma hem till trean! Kakelkillen ska tydligen har gjort klar badrummet idag! Superspännaden. Eftersom Daniel är ledig idag så ska han måla den sista väggen och börja städa lite, super spännande! Elektriken kommer idag också och ska installera alla lampknappar och förhoppningsvis spisen, Om Daniel hinner åka och köpa den!


 

Här är spisen som vi har valt. Daniel tyckte inte det va så snyggt med massa runda ringar och "plotter". Så då hittade jag den här som är så stilren som en spis kan bli :).





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0