Halstabletter, nässpray och 8 grader ut, Hej tisdag!

Ska försöka få igång gnistan att skriva i blogg igen.
 
Igår träffade jag mina favoriter en snabbis efter jobbet. Sen var det bara hem och göra situps (varje dag!) och börja laga maten. Igår blev det korvstroganoff. Väl mätta i magen åkte vi hem till svärfar för att kolla lite vad han hade hittat i sitt förråd. Han ska nämligen flytta nu så han har börjat rensa! Vi hittade hur mycket spel som helst och vi fick med oss tre stycken hem!
Jag fick också i uppdrag att fixa hans tv ljud. Dom bakre högtalarna fungerade inte och han sa att han skulle köpa nytt. Men Daniel bad mig fixade det och efter några knapptryck så fungerade dom igen! Så nu är han nog nöjd och glad att han slipper lägga pengar på ljud!

Sedan åkte vi upp till hans lägenhet för att se hur den såg ut. Just nu är den inte så fin men jag vet att så fort han börjar så kommer det bli en toppenfräsch lägenhet! Kul! :D
 
Väl hemma igen så spelade vi lite spel och kollade lite CSI.
 
En bra dag med andra ord!
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0