Oj oj oj!

Nu ska ni få lite bilder och lite uppdatering! Sorry för den dåliga uppdateringen, även efter tillsägelser från vissa så har jag endå inte tagit mig i kragen och loggat in här. Men nu :)
 
Jag har haft fullt upp, flytten gick bra till det nya kontoret och jag är på plats! Jag har dock haft så mycket att göra så jag har inte äns hunnit med mina dagliga rutiner!
 
Jag har iallfall gjort lite allt möjligt!
 
Mitt fönster på kontoret, vad tycks ;)?
 
 
Fick en "liten" present från jobbet som tack för all hjälp på kontoret!
 
 
Jag och Daniel fick äran att vara med på premiäråket av pulka! <3
 
 
Köpte nya snowboardskor och lite julpynt!
 
 
 
Vi har också hunnit med världens största bål.. på fyra personer.
 
Det har snöat en hel del också! xD
 
 
JulBord med jobbet och dagen efter!
 
Vi var även på julbord med mormor och morfar + släkt på OpraKällaren!
 
Hjälpt att riva lite! :)
 
Träffade Mikkis och åt middag, sen hookade vi upp med Tom ;)
 
 
Luciafikade och såg Elvins första LuciaTåg! Har dock alla dom bilderna på Systemkameran!
 
Vi blev bjudna på finmiddag och spel hemma hos Jossan och Jonas!
 
 
Vi var också i Mariefred och firade Daniel´s Rockmormor! Tog inga egna bilder så lånade från Frida :)
 
 


 
Vi gjorde även klart vårt fina pepparkakshus!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0