Nu ska jag berätta

Vad som hände i fredags. Jag hade beställt Elvins dop present. Dom hade lovat att det skulle hinna komma innan dopet. Jag ringde och dubbelkollade på morgonen så att allt var som det ska. Dom sa att det hade skickats och skulle levereras i fredags. Men runt lunchtid så fick jag sjukt ont i magen och kände att något var fel. Jag ringde till posten och uppgav Kollinumret. Hon sa att dom hade försökt att dela ut paketet till oss kl 11 på morgonen (idioter, vi jobbar ju :S). Så paketet var nu påväg till något lager och vi skulle kunna hämta ut det på måndag. Efter ett litet utbrott i telefonen så lugnade jag mig och berättade att jag var tvungen att ha paketet. Hon ringde till budkillen eller nått som hittade paketet i en av "korgarna". Han tog ut paketet och lämnade det i Kallhäll där vi kunde hämta det. Hon berättade också att vi hade tur, om jag hade ringt ungefär 5 min senare så hade det varit kört!

Men vi fick bara en del av presenten så Bea och Elvin ska få nästa paket idag!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: Mikaela

Vilken tur i oturen :)

2012-02-20 @ 10:07:48
URL: http://unnatural.blogg.se/
RSS 2.0