Fell in love with an alien

Dagarna bara flyger förbi. Hinner knappt tänka på att skriva här. Men mig gör det inget att dagarna flyger förbi. Jag längtar tills en annan årstid. Jag vill ha Vår. Då ska vi bygga altanen och balkong. Längtar. Imorgon är det Februari.

Helgen: I fredags så efter några timmar på ett oplanerat ställe så åkte jag sedan hem till Bea. Där satt jag, Bea och Denise hela kvällen och pratade strunt och kollade på tv. Riktigt mysigt. I lördags så åkte jag och Daniel en snabbis till Kista, köpt inget. Sen åkte vi hem till Sebastian och Caroline för att bara hälsa en snabbis. Vi har inte träffat dom sen vi åkte. I söndags gjorde vi ingenting. Såg någon film. Köpte ett par skor till Daniel. Handlade lite mat.

Det var min helg, Man behöver sådana helger också.

Nostalgitripp



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0