Måndag,tisdag,onsdag

Var ska jag börja? Vi har inte gjort, egentligen, något vettigt alls.

I måndags så åkte jag dirket hem efter jobbet och ramlade ner i soffa. Där satt jag sen mer eller mindre hela kvällen. Jag kände mig helt utmattad ( en dags arbete, hur ska det här gå?) Daniel har varit den som har skött maten. Han har varit jätteduktig, letat och läst recept, lagat nya maträtter som faktsikt har varit super goda.

I tisdags så hämtade Daniel mig på stationen så åkte vi direkt till Ikea. Därifrån fick vi med oss en spegel, glas, tallrikar och lite annat nödvändigt. Höjdpukten var när spegeln stod på plats och jag kunde äntligen se hela kroppen, Lycka! När Daniel började med maten så städade jag lite.

Vi har också sätt några bra filmer, Tinker tailor soldier spy, Reel Steel, In time,
Abduction.

Idag onsdag så ska jag träffa Bea! Har inte träffat henne sen vi åkte så det ska bli mysigt. Sen ska jag väl städa klart där hemma.

Längtar också till Måndag, då Jossan och Jonas kommer hem!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0