Bästa!

Kan börja med att berätta att helgen var riktigt lyckad!
I fredags så var vi på middag hemma hos Zäta eftersom det var hans födelsedag :) Han och Ida hade gjort supergod mat, mums!  Det blev några glas vin och goda skratt, sen bar det hemåt, det fick ju inte bli försent, lördagen väntade ju ;).
 
När vi vaknade upp i lördags så började vi morgonen med Bert! Sen var det bara att sätta igång. Åkte och hämtade is, köpte alkohol, fixade det sista i tältet, möte dj:en som skulle sätta upp sin utrustning, äta mat, duscha, göra sig iordning och sen kunde vi äntligen andas ut. Allt var klart för att folk skulle komma! Runt halv 8 började folk droppa in. Halv 9 kom Frida, vi överraskade henne med Ja må hon leva! Alla tjejerna grät av lycka haha! Det blev riktigt bra! Sen var festen igång på riktigt! Oj oj oj! Vi dansade hela natten! Det enda negativa var dom förbaskade myggen! usch... Men vilken lyckad fest!
 
Söndagen så var man lite trött men det va inte så farligt. Efter att ha ätit frukost så var det bara att åka hem till Rolle och börja städa, eftersom vi ändå var 6 pers så gick det jättesnabbt!
På kvällen fick vi fin besök av Carro, som kom med mat, bullar, läsk och chips (vilken hjälte)! Vi myste och såg på film sen sov hon över också :)!
 
I måndags så möte jag upp Carro och Caesar. Vi hade muggar och en bib med Rosé vin, cigg och mycket skvaller! Vi begav oss mot söder för att sätta oss i parken. Där blev vi uppmötta av Andy och en till person. Dom var tyvärr tvugna att dra efter en timme. Men vi satt kvar och myste. Tillslut så var det dags för mig att börja röra mig. Väl hemma så hade min älskade älsking gjort klart middagen, mums!
 
Igår möte jag Carro efter jobbet, gick till gallerian och tog varsin Youghurt glass! Mums. Jag lärde Caroline hur Instagram fungerar också haha! :D Efter att ha myst en stund så åkte jag hem, sprang upp till Beatrice för att Kram henne, Det var hennes födelsedag igår :D, fick också pussa massor på Elvin! När Daniel äntligen kom hem igår kväll så hade han med sig ett nytt objektiv till kameran också! Jippie! :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: Mikaela

Svar: För mycket jobb och jag gör ingenting annat på dagarna som jag kan skriva om =/

2012-07-12 @ 07:15:56
URL: http://unnatural.blogg.se
RSS 2.0