Börjar morgonen..

med ett inlägg här tänkte jag!
Helgen har varit precis lagom! Känns verkligen som jag tog vara på denna helg och gjorde massa skoj.
 
I fredags så blev det ett glas vin nere hos Jossan och Jonas som sen slutade i en middag på GC och spelkväll hemma hos Zäta! Jag, Ida, Zäta, Daniel, Jonas, Anton, Mika och Victor spelade party alias! Så himla roligt! haha!
 
I lördags så firade vi Älskade Elvin! Det var fika och tårta, stora paket och mycket lek! Vi blev kvar hela kväll, åt massa onyttigt och myste.
 
Igår var det bara att kliva upp ur sängen och be ge mig till bromma blocks. Där skulle jag äntligen få mitt hår klippt och fixat! Fina Lisette klippte och slingade, fixade och donade! 3 timmars tjejsnack gjorde att tiden gick väldigt fort! Be gav mig sen för att hämta Jossan och Frida för att åka på HomeParty. Det var Sandra och Issa som hade styrt, väldigt trevlig. Jag köpte tre kuddfodral.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bilder lånade från zbh.se
 
Nya Håret
 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0