GODMORGON

Torsdag idag, finally!
 
Sitter och äter min frukost och försöker att vakna till liv. Vill bara ha helg nu, och semester för den delen..
svårt att komma upp ur sängen och svårt att somna..!
Men ska inte klaga, det är varm och skönt ute!
 
Igår träffade jag min älskade älskade lillasyster! På söndag flyttar hon till Skåne..Skit trist tycker jag, men jag vet att det kommer bli så jäkla bra för henne! Vi gick och köpte var sin läsk och chips och så gick vi och satte oss i humlegården! Hur mysigt som helst! Carro sprang förbi och myste med oss en snabbis. Sen gick jag och Alexandra upp till Centralen med ett snabbt stopp på HM där det blev ett par shorst och ett basic linne :)!
 
Väl på tåget sken solen som aldrig förr och jag hade ingen lust att hoppa på bussen och sitta där med massa svettiga människor. Så jag höll ögonen öppna efter någon som kanske vill promenara hem med mig. Och vilken tur jag hade! På stationen så möte jag Sussie (som förövrigt bor två portar bort typ..) som ville promenera hem med mig!
 
Där hemma hade Daniel börjar med middagen och gjort jättefint! <3
 
Dagen bara flög förbi och innan jag visste ordet av det så var det läggdags.
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: sussie

Måste jag verkligen få. :) Trodde det var apavancerat att fixa.. :P Vilken jävla dundermiddag du fick då.

2012-07-05 @ 12:10:10
URL: http://excited.blogg.se
Postat av: Anonym

Bloppis i min blogg! Just nu ligger det ute massor med skor allt från Nelly, Asos till Acne Atacoma :)
Gå in och kika om det är något du är intresserad av!

2012-07-05 @ 19:01:34
URL: http://natalies.se
Postat av: Mikaela

Svar: Jajamensan! :D ska bli riktigt kul hihih

2012-07-11 @ 07:02:02
URL: http://unnatural.blogg.se
RSS 2.0