Önska det var Fredag

Jag tycker nog att tisdagar är värre än måndagar. För på måndagen är man (förhoppningsvis) utvilad från Helgen. Men tisdagen...den är bara jobbig. Det är inte som Onsdag, då vet man att halva veckan har gått och att det snart är fredag.
 
Aja, idag har jag inga planer. Jag och Daniel ska fixa lite inför Lördagen idag. Kan ju inte berätta någonting här eftersom Frida inte får veta något =P .
 
 
Igår åkte jag och storhandlade veckans middagar. Daniel var iväg och tränade så fick gör det själv, inte så kul!
Gjorde Caesarsallad till middag, gud vad gott det blev! Att göra egen dressing är det bästa, det blir så mycket godare. Efter middagen och en snabb dusch så kom Josépine! ;) Hon flydde sin lägenhet eftersom den var invaderad av massa fotbollskollande killar! Så hon kom och myste med oss istället. Mitt i tvprogramet och skitsnacket så hör vi glassbilen, vi flög upp och sprang som två små barn för att köpa glass Haha, det kallar jag sommar! Vi fick med oss hem "prova på mix" mums.
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: sussie

Ååh, fan va salladen såg fräsh ut. :)

2012-07-03 @ 13:20:55
URL: http://excited.blogg.se
Postat av: José

Bääääääst!

2012-07-03 @ 13:26:18
RSS 2.0