Dålig uppdatering

Förlåt för den dåliga uppdateringen. Har inte haft så mycket att skriva. Känns inte som om jag göra så mycket om dagarna, men när man väl tänker efter så inser man att jag gör en hel del, träffar en hel del människor osv.

I förra veckan så åkte jag hem till Carro. Fick se deras nya lägenheten och det blev två glas vin på det och en himlans massa snack. Super mysigt att äntligen ta tag i att ses :)

Jag träffade också Mikkis förra veckan på en AW. Det var riktigt härligt! Vi satt i flera timmar i gamla stan och prata, prata, prata.


I lördags så var jag och Daniel bjudna på middag hem till Bea och Bob :) Riktigt god mat och superfin efterrätt. Back in the days!

Igår så var det röd dag och jag var ledig från jobbet! Vaknade halv 12 och det var bara att klä på sig och åka till IKEA och plantagen! Vi hittade det vi kom för och det var nya handtag till köket! Är så nöjd :) Vi köpte också gräs så vi kunde så runt balkongen.

Idag så ska jag till Grönalund med jobbet. Vi ska köra femkamp och äta middag på Tyrol. Det ska bli trevligt :).


Härligt vindrickandes med Carro


Kockarna själva i fullt action!


Underbar efterrätt som Bea hade gjort!


Söndags frukost med Pappa och Laila som var och hälsa på!


Solen har hittat tillbaka!


Tisdagmys med Daniel!


Dom nya handtagen till vänster och dom gamla till höger :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0