Helgen

Jag har inte kunnat blogga i helgen för att det inte har gått att logga in via min mobilblogg.

Helgen har varit bra, mycket vänner och härliga skratt!

I Fredags så gick jag och Malin och shoppade, Frida anslöt sig när hon hade slutat. Jag bestämde mig för att stanna i stan med Frida, vi tog ett glas vin på moda och inväntade grabbarna!  När dom väl var i stan så var det bara att shoppa Sverigetröjor och be ge sig mot matchstället. Det var överfyllt med folk och vi gav upp tillslut. Med en timme på oss att hitta något nytt ställe att se på matchen beställdes en limo och vi sprang till systembolaget som ännu inte hade stängt! Sen bar det av hem till Zäta där vi såg matchen och sörjde sedan förlusten.
Det blev en tidig kväll för mig och Daniel då vi skulle köra Berit till stan på lördagmorgonen.

På Lördagen kom Carro, Marcus, Zäta och Ida på middag. Det var verkligen super trevligt! Maten blev lyckade och överlag en väldigt trevlig kväll. <3

Söndagen spenderades i soffan. Vi åkte och handlade veckans mat och fick det trevliga besökt av mamma och Alex på middag. God köttfärsås och lite efterrätt på det. <3

Fredag!


Lördag!


Söndag!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0