Tisdag, snart onsdag, nästa dag torsdag

Dagarna går fort, allt bara flyter ihop. Idag åkte Daniel tillbaka till Danmark. Dom ska göra klart det sista på jobbet. Han kommer hem på fredag.

Jag hatar att vara själv, det kan vara skönt någon timme eller så. Men att laga middag själv, äta själv kolla på tv själv, gå och lägga sig själv... det är inte min grej.

Så, idag har jag bjudit in mig själv till mamma, middag och mys. Sova där ska jag också göra! Ska få höra allt om deras USA resa, dom kom hem igår <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: Berit

Men du har ju mig också, glöm inte det!

Du är alltid välkommen det hoppas jag du vet.

Men dagarna går fort och i morgon kommer Daniel hem igen!

Kram kram <3

2012-03-08 @ 21:08:08
Postat av: Cissi

Sv: Tack! <3! Nästa gång han är borta, så bjuder jag in mig på middag! :D Puss och kram!

2012-03-09 @ 08:49:12
RSS 2.0