.

Min fantasi har försvunnit och förmågan att komma på en bra rubirk finns inte kvar.
Kl 3 ska jag gå till ett postobud och hämta ett kuvert åt jobbet. Efter det slutar jag :). Jag tänkte åka förbi Josephine på jobbet och kolla in deras nya kläder dom har fått in. Har inga pengar, men har ett behov.

Vi ska nog fortsätta lite med altanen idag så den blir förhoppningsvis klar nästa vecka!

Onsdag, det betyder ju att det snart är helg. Fredag, Lördag och Söndag. Att få vara hemma och fixa och dona, sitta i solen och mysa. Åh fredag, kom snart! Inga planer än så länge men tror att det blir en ganska lugn helg. Men lite grillning blir det nog iallafall!



Så här ser vår "balkong" ut på kvällstid. Mysigt, visst?!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: Mikaela

TUUUUUUNGT!!

2012-05-02 @ 15:18:49
URL: http://unnatural.blogg.se/
RSS 2.0