Härliga liv!

Helgen, var ska jag börja? Vi gjorde mer eller mindre ingenting! Så jäkla skönt! Jossan och Jonas kom över i fredags. Minns inte riktigt vad vi gjorde, kollade lite hockey. Daniel grillade och lagade mat :).

Lördags så var det bara att kliva upp och göra sig iordning för en eftermiddag/kväll på stan med Sebastian! Först såg vi Hockey, min första hockey match! Sen åt vi middag på Vapiano.
När jag kom hem så var Jossan och Jonas hos oss, kollade lite tv och bara snackade :).

I söndags så Stor städade vi ( mest Daniel). Jag åkte också till Jakan för att lämna tillbaka lite kläder. Hämtade sedan upp Daniel och åkte och storhandlade på Coop. Vi fick sedan underbart middags sällskap bestående av Mamma och Alexandra <3!

Matchen i lördags


Vapiano


God efterrätt med Mamma och Alexandra!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0