äntligen fredag!

Igår hade jag en bra dag! Möte Ia dirket efter jobbet för att åka och träna på friski och svettis! Hon kör verkligen slut på mig, men det är bra! Jag mår verkligen bra efter jag har tränat! Den här veckan så blev det två boxningspass och träning på gym med Ia. 
 
Det känns i kroppen kan jag tala om. Träningsverk överallt. Men det gör inte ont.. det är snarare bara så att man vill att någon ska dra ut ens muskler.
 
Efter träningen möte jag Daniel för att åka och handla inför ikväll! Även om det var en väldigt ostrukturerad handling så gick det snabbt, smidigt och jag tror vi fick med oss allting. När jag väl kom hem så låg det ett paket till mig där hemma! Söta gulliga älskade Mikkis hade postat en present till mig! Och om jag blev glad när jag öppnade och såg att det är hennes hemma gjorda armband som jag har gått och trånat efter! <3 Tack! :)
 
Packade upp alla varor, duschade och åt, sen gick vi hem till B&B. Vi tog med oss lite av tårtan och myste hos dom någon timme. Där fortsatte även födelsedagsfirande med ytterligare en present! När jag öppnade paketet så såg jag att det var ett par skinhandskar som jag hade varit och provat för någon vecka sen :) Helt underbart, älskar dom! :D Tack bästa ni <3
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: Mikaela

För det är du värd :D <3

2012-10-12 @ 11:36:53
URL: http://meeelaas.blogg.se
RSS 2.0