Godmorgon!

Vilken bra morgon!
Två dagar i rad har jag nu fått mitt efterlängtade tågsällskap! Min kära Bea åker samma tåg som mig hela vägen till centralen! Väldigt trevlig :)
 
Igår så tränade jag som sagt, vilket var hur skönt som helst! Efter träningen så stod Daniel där, vilken lycka!
Han hade jobbat sent så han hämtade mig, eller snarade väntade på mig, han stod där i nästan en timme, vilken ängel.
Så jag slapp iallafall åka tåget hem vilket jag tyckte var fantastiskt skönt!
 
Innan träningen så var jag med Mamma, vi åt mat och hängde upp 3 tavler. Hon har fått det så fint hemma :) Finns inget bättre än att få umgås med sin mamma <3
 
Idag är det träning igen, men den slutar tidigare än igår så jag är förhoppningsvis hemma vid halv 9 ikväll :).
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: frida

jaa, haka på om du vill :D <3

2012-10-10 @ 11:25:59
URL: http://fstrand.blogg.se
RSS 2.0