Onsdag och jag bjuder på ett inlägg

Ja, jag vet.. det var ett tag sen! Men ärlig talat, jag har inte haft tid att skriva några inlägg. Dagarna gå så fort. Mycket att göra på jobbet, sen efter jobbet så är det träning och även hinna med att umgås med Daniel och förstås mina vänner. Tiden räcker helt enkelt inte till. Men missförstå mig rätt, jag älskar det! Jag älskar där jag är just nu i mitt liv! Full fart, mycket energi och mycket kärlek!
 
Mina senaste dagar i bilder:
Lite fest fin en fredag!
Ätit god middag för att fira Bobbies födelsedag! <3
Fina tårtan som Bea hade gjort! haha!
Åkte på diverse ärenden!
Hängt på ballen med Ia och Frida! Tog vara på sista solen! <3
 
Carzy lady! <3
Vi är lite lika ibland..

Kollat på tråkig fotboll...
Umgåtts med Elvin, Bea och Bob <3
Ätit god mat, yakiniku, mums!
Ganska fina höstdagar har det ändå varit!
Varit på blodcentralen och ätit mackor!
Självklart har jag gett blod också;)
Åkte underbara pendeltåg, favvosyssla!
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0